top of page

REZERVACE

Pro rezervaci konkrétní trasy a termínu mě kontaktujte na telefonu 00420 602 363 717 nebo na e-mailu k.srubarova@email.cz. Ověřím dostupnost Vámi zvoleného termínu a sdělím Vám přesnou cenu.

Pokud máte jakékoliv otázky, velmi ráda Vám s výběrem a rezervací trasy pomohu.

REZERVACE

Pro rezervaci konkrétní trasy a termínu mě kontaktujte na telefonu 00420 602 363 717 nebo na e-mailu k.srubarova@email.cz.

 

Ověřím dostupnost Vámi zvoleného termínu a sdělím Vám přesnou cenu.

Pokud máte jakékoliv otázky, velmi ráda Vám s výběrem a rezervací trasy pomohu.

PODMÍNKY REZERVACE

Na základě Vašeho požadavku je udělána provizorní rezervace. Tato rezervace nabude platnosti pouze po zaplacení 15% zálohy z celkové částky. Celá částka musí být zaplacena 56 dní před odjezdem. Pro trasu Paříž-Istanbul/Istanbul-Paříž platí jiné podmínky. Pro další podrobnosti kontaktujte zástupce VSOE. Platba se provádí v korunách, eurech nebo librách na účet zástupce VSOE.

CESTOVNÍ DOKLADY

Cestovní doklady jsou dodány klientovi obvykle 10 dní před odjezdem. Jízdenky jsou předány buď osobně zástupcem VSOE nebo zaslány doporučeně poštou.

 

POJIŠTĚNÍ

Doporučujeme,aby  si klient sjednal cestovní pojištění pro sebe i své rodinné příslušníky. Venice Simplon-Orient-Express Ltd. nenese žádnou zodpovědnost za případné újmy a ztráty.

 

HOTELY, LETENKY

Pokud si přejete rezervovat hotel nebo letenku, případně transfery z /na nádraží nebo letiště, obraťte se na zástupce VSOE. Rezervace je možná až po složení 15% zálohy na cestu VSOE.

 

STORNO PODMÍNKY

Zrušení rezervace
 

56 dnů a více před odjezdem: 15% storno poplatek z celkové ceny

55-21 dnů před odjezdem: 30% storno poplatek z celkové ceny

20 – 3 dny před odjezdem: 70% storno poplatek z celkové ceny

2 dny a méně: 100% storno poplatek z celkové ceny

 

Paříž-Istanbul/Istanbul-Paříž
 

180 dnů a více před odjezdem: 35% storno poplatek z celkové ceny

179-120 dnů před odjezdem: 50% storno poplatek z celkové ceny

119-90 dnů před odjezdem: 80% storno poplatek z celkové ceny

89 dnů a méně: 100% storno poplatek z celkové ceny
 

KONTAKT

Travel Agency, PhDr. Kateřina Šrubařová, zástupce VSOE

E-mail: k.srubarova@email.cz

Tel 00420 602 363 717

Adresa: Na Císařce 24, 150 00 Praha 5, Česká republika   

IČO: 16079809

  • Je to původní Venice Simplon-Orient-Express?
    Ano. Toto jsou původní vozy z 20. let minulého století, doby největšího rozkvětu luxusního cestování vlakem. Původní design a marketerie byly restaurovány umělci do nejmenšího detailu. V roce 1982 bylo dokončeno restaurování vozů a náklady se pohybovaly kolem 11 mil. liber. Nejenže vlaku byla vrácena jeho bývalá krása a sláva, ale rovněž se zvýšila bezpečnost cestujících a hladší provoz vlaku.
  • Musím si zakoupit celou trasu, např. z Paříže do Benátek?
    Nemusíte. Můžete cestovat mezi jakoukoli z těchto destinací. Např. můžete jet z Paříže do Verony, z Innsbrucku do Benátek apod. Totéž je možné i na ostatních trasách.
  • Pokud cestuji do Londýna, jak cesta probíhá?
    Klienti, kteří cestují z/do Londýna, jsou od roku 2024 přepraveni vlakem Eurostar v business třídě z/do Paříže, kde vystoupí/nastoupí z/do VSOE.
  • Kam jezdí Orient-Express?
    Nejčastější trasou je trasa Paříž-Verona-Benátky nebo z Benátek do Paříže, někdy do Londýna. Další trasy vedou např. z Benátek do Říma, Florencie, Vídně, Prahy a Budapešti a z Paříže do Istanbulu.
  • Jak dlouho trvá cesta?
    Tradiční cesta mezi Paříží a Benátkami trvá přibližně 24 hodin, tedy s jednou nocí na palubě vlaku. Cesta z Prahy do Paříže trvá 20 hodin.
  • Kdy jezdí Orient-Express?
    Orient-Express jezdí od března do prosince.
  • Jsou všechna jídla v ceně jízdenky?
    Ano. Jídla table d'hote jsou v ceně jízdenky. Kontinentální snídaně a odpolední čaj jsou servírovány do kabiny, zatímco na obědě a večeři si pochutnáte v nádherných restauračních vozech. Skvělá jídla a bezchybná obsluha jsou součástí Vašich zážitků při cestě VSOE. K obědu i večeři si rovněž můžete objednat jídla á la carte a do kabiny si můžete 24 hodin objednávat lehké občerstvení. Není zahrnuto v ceně.
  • Jsou v ceně nápoje?
    Na palubě VSOE nápoje v ceně nejsou.
  • Mohu mít speciální požadavky ohledně jídla?
    Uděláme, co je v našich silách, abychom vyšli vstříc Vašim požadavkům, jako např. vegetarián, vegan atd. pokud takovýto požadavek bude vznesen v době rezervace cesty. Pokud tomu tak není, náš chef a jeho tým se bude snažit Vám připravit vhodné jídlo ze surovin dostupných na palubě. Bohužel však nejsme schopni vyhovět požadavkům vyžadujícím přísné náboženské postupy v přípravě jídla.
  • Dává se personálu spropitné?
    To je zcela na Vašem uvážení.
  • Mohou VSOE cestovat děti?
    Ano, děti do dvou let cestují zdarma. Rodiče musí mít pro ně vlastní jídlo a postýlku na spaní. Cestování VSOE je určeno především dospělým, proto záleží na rozhodnutí Train Managera, zda je vhodné, aby dítě doprovázelo rodiče do restaurace nebo baru.
  • Je možné, aby VSOE cestovali tělesně postiženi lidé?
    Ano, osoby s lehčími potížemi při chůzi by ale měly být doprovázeny dalším spolucestujícím bez zdravotních potíží. Bohužel rozměry vlaku nejsou vhodné pro kolečkové křeslo. Pokud budete mít zvláštní požadavky, prosím informujte cestovní kancelář, která Vám cestu Orient-Expressem zařizuje.
  • Je v kabině dostatek místa pro všechna zavazadla?
    Ne, pravděpodobně není. Doporučujeme Vám, abyste si do kabiny vzali jeden nebo dva menší kufry nebo vak na oblečení, kde budete mít zabaleno vše, co budete potřebovat během své cestě vlakem.Všechna další zavazadla budou uložena v bagážním voze a nebude k nim po celou cestu přístup až do Vaší cílové stanice. Záleží také, jaký typ ubytování zvolíte.
  • Jaké oblečení si vzít na cestu Orient-Expressem?
    V Orient-Expressu můžete spojit historický dekor a atmosféru vlaku a přizpůsobit tomu i své oblečení. Večeře Vám dává jedinečnou příležitost obléci se ve stylu dávných časů 20. a 30. let minulého století. K večeři si muži obvykle obléknou smoking a ženy večerní šaty. Jako minimální požadavek s ohledem na Vaše spolucestující by měli muži mít alespoň tmavý oblek a kravatu a ekvivalent pro dámy. Během dne je pravidlem neformální, elegantní oblečení. Např. k obědu by si pánové měli obléci sako a kravatu. Jeans, kraťasy a trička nejsou přípustné.
  • Jsou v Orient-Expressu sprchy?
    Jelikož jsou to původní vozy z 20. let minulého století, nemají moderní vybavení jako jsou např. sprchy. Každá kabina má malou koupelnu s teplou a studenou vodou. WC je na chodbě. Sprchy a WC jsou pouze v apartmánech Suites a luxusních apartmánech Grand Suites.
  • Je ve VSOE wifi?
    Wifi je k dispozici v celém vlaku. Jelikož je tato služba poskytována mobilním zařízením, tak se může stát, že v některých oblastech může být signál přerušen. Doporučuje se omezit používání mobilního telefonu pouze v kabině.
  • Jakou měnu budu potřebovat v Orient-Expressu?
    V Orient-Expressu jsou ceny v eurech, doporučujeme cestujícím, aby u sebe měli tuto měnu. Jinak přijímáme ostatní hlavní měny a kreditní karty (Visa, Mastercard, American Express, Diners Club a JCB). Kurzovní lístek je k dispozici v Barovém voze.
  • Mohu v Orient-Expressu kouřit?
    V Orient-Expressu s ohledem na pravidla Itálie a ostatních evropských zemí, není již kouření povoleno.
  • Jaké služby mohu v Orient-Expresu očekávat?
    Stručně – oddané a dokonalé. Váš kabinový steward zodpovídá za celý vůz. Je neustále k dispozici a můžete ho zvonkem ze své kabiny kdykoliv přivolat. Během cesty se postará o pasové záležitosti, přemění denní úpravu kabiny v útulnou ložničku, bude Vám servírovat snídani, odpolední čaj a další občerstvení, pokud si budete přát. Maitre D´ přijde do Vaší kabiny, aby jste si u něj mohlli rezervovat místa a čas k obědu a večeři. Ředitel vlaku je Vám k dispozici po celou cestu ohledně jakéhokoli dotazu.
  • Jakými jazyky hovoří personál vlaku?
    Většina personálu ve VSOE hovoří francouzsky, anglicky a italsky.
  • Mohu ve vlaku koupit dárky a suvenýry?
    Ano. Exkluzivní kolekce Venice Simplon-Orient-Express obsahuje širokou nabídku dárků, např. hedvábné šátky a kravaty, exkluzivní zavazadla, šperky, kožené pásky a šperkovnice. Dárky jsou k dispozici ke koupi ve vlaku v Boutique Car.
  • Budu potřebovat pojištění na cestu?
    Tak jako i u jiných cest do zahraničí je vhodné, abyste pojistili nejen sebe, ale i svá zavazadla. VSOE pojišťuje pouze občany UK a tedy nenese žádnou zodpovědnost za případné újmy a ztráty.
  • Je ve vlaku klimatizace?
    Je zde centrálně řízený chladicí systém. V jednotlivých kabinách si tedy nelze individuálně nastavit teplotu.
  • Mohou vlakem cestovat domácí mazlíčci?
    Bohužel nemohou. Vlak k tomu není uzpůsoben.
bottom of page